HomeHome  PortalPortal  GalleryGallery  RegisterRegister  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  Log in  

Share | 
 

 OWNED! by meh! *pretty sick*

Go down 
AuthorMessage
killingspr
Crazy
Crazy
avatar

Number of posts : 98
Age : 24
Location : AMSTERDAM
Style : FREESTYLE
Reputation : 0
Orbs : 7
Registration date : 2009-02-20

PostSubject: OWNED! by meh! *pretty sick*   Fri Feb 27, 2009 1:30 pm

esoffer@gmail.com zegt:
i see you've got a cam
' .:xX Xx:. zegt:
yeah i do
' .:xX Xx:. zegt:
but first,
' .:xX Xx:. zegt:
i wanna see you
esoffer@gmail.com zegt:
you can't see me?
' .:xX Xx:. zegt:

' .:xX Xx:. zegt:
not really good
esoffer@gmail.com verzendt:



Ontvangen van bestand "DSC00757.JPG" van esoffer@gmail.com is mislukt.

' .:xX Xx:. zegt:
cam...
' .:xX Xx:. zegt:
or gtfo
' .:xX Xx:. zegt:

esoffer@gmail.com zegt:
ohhh i don't have a cam
' .:xX Xx:. zegt:
oh 2bad
esoffer@gmail.com zegt:
sorry
' .:xX Xx:. zegt:
so...
' .:xX Xx:. zegt:
what do you wanna do
' .:xX Xx:. zegt:
baby
esoffer@gmail.com zegt:
up to you i wanted to see ur webcam
' .:xX Xx:. zegt:
and then....?
esoffer@gmail.com zegt:
heheh i dunno u look sexy i think you'd know what i'd do lol
' .:xX Xx:. zegt:
no i dont know
' .:xX Xx:. zegt:

esoffer@gmail.com zegt:
lol use ur imagination
esoffer@gmail.com zegt:
what do u do for work?
' .:xX Xx:. zegt:
im a stripper
esoffer@gmail.com zegt:
heheh i see you've already invested in your career
' .:xX Xx:. zegt:
haha
' .:xX Xx:. zegt:
dont get me wrong though
' .:xX Xx:. zegt:
it pays really good!
esoffer@gmail.com zegt:
i know i can imagine
' .:xX Xx:. zegt:
and remember
esoffer@gmail.com zegt:
u ever do anything more than stripping?
' .:xX Xx:. zegt:
they cant touch!
esoffer@gmail.com zegt:
oooh lol
esoffer@gmail.com zegt:
not if u don't let them
' .:xX Xx:. zegt:
we have bodyguards for that
' .:xX Xx:. zegt:
security and stuff
esoffer@gmail.com zegt:
u work at a club?
' .:xX Xx:. zegt:
yeah
esoffer@gmail.com zegt:
how long have u worked there?
' .:xX Xx:. zegt:
not for too long
' .:xX Xx:. zegt:
about 2 months now
esoffer@gmail.com zegt:
how'd u get into it?
' .:xX Xx:. zegt:
enough about me
' .:xX Xx:. zegt:
my friends showed me the place
esoffer@gmail.com zegt:
what age can u start working at that kind of place?
' .:xX Xx:. zegt:
18, but i kinda lied about that
' .:xX Xx:. zegt:
im 17
esoffer@gmail.com zegt:
heheh that's cute
esoffer@gmail.com zegt:
start a little early
esoffer@gmail.com zegt:
when do u turn 18?
' .:xX Xx:. zegt:
in december
esoffer@gmail.com zegt:
whoa, long time heheh
' .:xX Xx:. zegt:

esoffer@gmail.com zegt:
you're adorable
esoffer@gmail.com zegt:
do u have any other pics?
' .:xX Xx:. zegt:
well, i just got a mac
' .:xX Xx:. zegt:
*this guy, from a private session
esoffer@gmail.com zegt:
oooh
' .:xX Xx:. zegt:
gave me a whole big tip*
esoffer@gmail.com zegt:
hahah he gave u enough to buy a mac? wow
esoffer@gmail.com zegt:
that's intense
' .:xX Xx:. zegt:
yeah
esoffer@gmail.com zegt:
did he cum? lol
' .:xX Xx:. zegt:
well...
' .:xX Xx:. zegt:
it was really intense
' .:xX Xx:. zegt:
hihi!
esoffer@gmail.com zegt:
heheh hi hi
esoffer@gmail.com zegt:
what'd you do to him?
' .:xX Xx:. zegt:
i just danced, remember
' .:xX Xx:. zegt:
you cant touch!
esoffer@gmail.com zegt:
lol yeah but he still came
' .:xX Xx:. zegt:
yup
' .:xX Xx:. zegt:
messed up his pants
' .:xX Xx:. zegt:
haha
esoffer@gmail.com zegt:
hahah
' .:xX Xx:. zegt:
anyway...
' .:xX Xx:. zegt:
lets skip this part
esoffer@gmail.com zegt:
so no other pics on the computer huh?
' .:xX Xx:. zegt:
nope
' .:xX Xx:. zegt:
a brandnew mac
esoffer@gmail.com zegt:
darn
esoffer@gmail.com zegt:
a nice one huh?
esoffer@gmail.com zegt:
lol
' .:xX Xx:. zegt:
yup
esoffer@gmail.com zegt:
so what do u wanna talk about?
' .:xX Xx:. zegt:
about your penis
' .:xX Xx:. zegt:

esoffer@gmail.com zegt:
hahah what do u wanna know?
' .:xX Xx:. zegt:
how big is it...?
esoffer@gmail.com zegt:
it's not that long, but its nice and thick
esoffer@gmail.com zegt:
6.5 inches
' .:xX Xx:. zegt:
ooh...
esoffer@gmail.com zegt:
and thick
' .:xX Xx:. zegt:
you messured it?
' .:xX Xx:. zegt:
hihi!
esoffer@gmail.com zegt:
suree
esoffer@gmail.com zegt:
why not?
esoffer@gmail.com zegt:
how big r ur tits?
' .:xX Xx:. zegt:
how big?
esoffer@gmail.com zegt:
like what size?
' .:xX Xx:. zegt:
D
esoffer@gmail.com zegt:
u always wanted a D huh?
esoffer@gmail.com zegt:

' .:xX Xx:. zegt:
haha
' .:xX Xx:. zegt:
so..
' .:xX Xx:. zegt:
i wanna see how your dick looks like
' .:xX Xx:. zegt:
i actually want you in me...
esoffer@gmail.com zegt:
u wanna see huh?
' .:xX Xx:. zegt:
you sound pretty hot
esoffer@gmail.com zegt:
i wanna see what ur pussy looks like
' .:xX Xx:. zegt:
hihi!
esoffer@gmail.com zegt:
hi
esoffer@gmail.com zegt:
i have a photo of my cock, will u webcam with me if i show u?
' .:xX Xx:. zegt:
sure!
' .:xX Xx:. zegt:
so i can imagine your dick inside me
' .:xX Xx:. zegt:
and play with myself
esoffer@gmail.com verzendt:


esoffer@gmail.com zegt:
u like playing with urself?
' .:xX Xx:. zegt:
i do
' .:xX Xx:. zegt:
but uhmm..
esoffer@gmail.com zegt:
ever use a toy?
' .:xX Xx:. zegt:
some times
' .:xX Xx:. zegt:
NOTICE TO CHATTER: The Federal Bureau of Investigation has logged a record of this chat along with the IP addresses of the participants due to potential violations to US Law. Violation: Solicitation of a Minor. IMPORTANT WARNING: If you think that this chat session was logged in error, please state your reasons to the F.B.I Agent currently monitoring this chat and quote reference number #263748912
esoffer@gmail.com zegt:
whoa
esoffer@gmail.com zegt:
this is not cool
' .:xX Xx:. zegt:
Failure to do so within the next 2 minutes will result in your IP address being entered into our criminal database and legal action. Your IP address has been logged by the Child Internet Service Protection Agency. Please wait while memory ref code "4729384" is entered into the database.
' .:xX Xx:. zegt:
Sir,
esoffer@gmail.com zegt:
yes
' .:xX Xx:. zegt:
You've showed your genitals to a 17 year old girl.
esoffer@gmail.com zegt:
no no
' .:xX Xx:. zegt:
Yes yes
esoffer@gmail.com zegt:
that was an accident
esoffer@gmail.com zegt:
i'm sorry
' .:xX Xx:. zegt:
no it wasn't
esoffer@gmail.com zegt:
i seriously hit the wrong picture
' .:xX Xx:. zegt:
you can't be sorry
' .:xX Xx:. zegt:
its too late
' .:xX Xx:. zegt:
Oh really?
esoffer@gmail.com zegt:
yes
' .:xX Xx:. zegt:
I still got the chat saved there mister.
esoffer@gmail.com zegt:
it was an accident
esoffer@gmail.com zegt:
look
' .:xX Xx:. zegt:
No it wasn't.
esoffer@gmail.com zegt:
i'm seriously very sorry
' .:xX Xx:. zegt:
You can't be
' .:xX Xx:. zegt:
It's too late
esoffer@gmail.com zegt:
please don't do anything
' .:xX Xx:. zegt:
We've already logged you'r ip
esoffer@gmail.com zegt:
what are you gonna do?
' .:xX Xx:. zegt:
We know where you live...
' .:xX Xx:. zegt:
We *can* send you a private fbi team over to your home right now.
' .:xX Xx:. zegt:
But this time..
esoffer@gmail.com zegt:
please don't
' .:xX Xx:. zegt:
you look like your really sorry.
esoffer@gmail.com zegt:
i am
' .:xX Xx:. zegt:
listen up
esoffer@gmail.com zegt:
it won't happen again
esoffer@gmail.com zegt:
i promise
' .:xX Xx:. zegt:
dont go corrupted on me or something.
' .:xX Xx:. zegt:
but im making you a deal.
' .:xX Xx:. zegt:
If you transfer some money to me.
' .:xX Xx:. zegt:
I can delete this whole chat.
' .:xX Xx:. zegt:
What do you say about that mister?
esoffer@gmail.com zegt:
what are the details?
' .:xX Xx:. zegt:
The details?
' .:xX Xx:. zegt:
Of what?
esoffer@gmail.com zegt:
the transfer
' .:xX Xx:. zegt:
Can i trust you there sir?
' .:xX Xx:. zegt:
How much we're you planning on sending to me?
' .:xX Xx:. zegt:
Sir, stay with me.
' .:xX Xx:. zegt:
Are you there?

Ontvangen van bestand "IMG_0154.jpg" van esoffer@gmail.com is mislukt.






omg... 1 hes sooooo owned!
2 some people are just gross on this planet.

Jeez... i failed to get some money off of him! Razz
i used this pic:




PROFIT!! Very Happy


PS: alot of pedo's on this site: www.spinchat.com
Back to top Go down
View user profile https://www.youtube.com/user/mocroae
Dantemustdie
Administrator
Administrator
avatar

Number of posts : 88
Style : DevilTrigger Style / Large Swords
Reputation : 0
Orbs : 2
Registration date : 2009-02-12

PostSubject: Re: OWNED! by meh! *pretty sick*   Tue Mar 10, 2009 5:28 pm

Hmmm....


Super Cool Story,bro ? : P

Edit: He could actually report you for scamming
(( Then he would be the one getting some money Razz ))
Back to top Go down
View user profile
kolosos666
Deadly
Deadly
avatar

Number of posts : 46
Style : Dudeeee
Reputation : 0
Orbs : 14
Registration date : 2009-02-28

PostSubject: Re: OWNED! by meh! *pretty sick*   Wed Mar 11, 2009 12:56 am

actually he cant..cos he hasnt scammed him..but he COULD report him for false identity or identity theft..
Back to top Go down
View user profile
Steelpan
Deadly
Deadly
avatar

Number of posts : 39
Age : 29
Location : DevilTriggerGunZForum
Style : Pro
Reputation : 0
Orbs : 17
Registration date : 2009-03-04

PostSubject: Re: OWNED! by meh! *pretty sick*   Sat Mar 21, 2009 1:28 pm

ahahaaa your the master :p
Back to top Go down
View user profile https://www.youtube.com/user/656joey
Hexil
Don't Worry
Don't Worry


Number of posts : 19
Reputation : 0
Orbs : 27
Registration date : 2009-03-19

PostSubject: Re: OWNED! by meh! *pretty sick*   Wed Mar 25, 2009 11:51 am

lmao hey hows it going foxy lady XD LOLOL
Back to top Go down
View user profile
Serin
Don't Worry
Don't Worry


Number of posts : 15
Reputation : 0
Orbs : 22
Registration date : 2009-03-24

PostSubject: Re: OWNED! by meh! *pretty sick*   Fri Mar 27, 2009 1:04 am

The girl in that picture is hot.
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: OWNED! by meh! *pretty sick*   

Back to top Go down
 
OWNED! by meh! *pretty sick*
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» So Sick Of The Snow
» RK Pay-to-Win
» Pretty pink girl
» Sick & Tired Of The Same Old T.V. Shows and Movies?
» omg i think im sick!

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Off-Topic :: General Chit-Chat-
Jump to: